Kwaliteit

U verdient goede zorg!

Iedereen verdient zorg van hoge kwaliteit en daarvoor doen wij in deze praktijk onze uiterste best.  Hopelijk ervaart u dit als patiënt ook, dat er alles aan gedaan wordt om u te helpen op weg naar minder pijn en een betere gezondheid.

De chiropractor in deze praktijk is lid van de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA) en Stichting Chiropractie Nederland (SCN), twee organisaties die ook kwaliteit op de eerste plaats hebben.

Nederlandse Chiropractoren Associatie
De NCA is sinds haar oprichting in 1975,  de toonaangevende beroepsvereniging voor chiropractoren in Nederland. De NCA streeft naar de hoogste standaard van chiropractische zorg en hanteert de hoogste toelatingseisen bij de opleiding, bij- en nascholing en praktijkvoering. De NCA staat voor kwaliteit, expertise, integriteit en duurzaamheid.  Om deze redenen, heeft mevrouw Hanson gekozen om lid te worden van de NCA.

Voor leden, patiënten, zorgprofessionals, verzekeraars en beleidsmakers is de NCA hét aanspreekpunt. De NCA ambieert wettelijk erkenning van chiropractie en integratie in de Nederlandse gezondheidszorg.

Stichting Chiropractie Nederland

De SCN heeft tot doel de kwaliteit van de verleende chiropractische zorg te bevorderen en bewaken. Alleen chiropractoren die aan alle geformuleerde criteria/registratie-eisen voldoen mogen zich in laten schrijven in dit register en zich vijfjaarlijks laten herregistreren. Een van de criteria hiervoor is dat chiropractoren in een periode van vijf jaar 150 uur aan bijscholing doen. Zo blijven wij op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

 

Klachtenregeling

Natuurlijk is het de bedoeling dat u uitermate tevreden bent met de zorg in deze praktijk.  Ondanks dat er alles aan gedaan wordt om hiervoor te zorgen, kan het  voorkomen dat u niet tevreden bent.  U bent in dit geval altijd welkom om uw klacht bespreekbaar te maken met de chiropractor.  Dit kan tijdens uw afspraak of via een mailbericht of telefonisch gesprek.  Hopelijk kunnen wij door middel van een gesprek samen tot een goede oplossing komen.

Mochten wij naar uw idee geen bevredigende oplossing gevonden hebben voor uw klacht, dan heeft u altijd de mogelijkheid om een officiële klacht in te dienen.  De NCA heeft hiervoor een onafhankelijke klachtenfunctionaris in dienst.

Op de site van de NCA kunt u meer lezen over de klachtenprocedure.

Maak direct een afspraak

×